Izazovi s kojima se susreću osiguravajuća društva kod poboljšanja komunikacije
U središtu svake osiguravajuće kuće se nalazi korisnička podrška. Međutim, 65% anketiranih voditelja podružnica kaže da su im agenti ispod prosječni i da trebaju svaku tehnološku prednost i novitet kada je u pitanju komunikacija s klijentima. Većina voditelja i menadžera, priznajući da je telefon spas za njihov posao, poboljšava svoje telefonske centrale i komunikacijske sustave.
Suvremena telefonska centrala i telefonski sustav ne samo da poboljšava službu za korisnike, već povećava produktivnost i mobilnost agenata i smanjuje troškove. Poboljšana komunikacija se rezultira u pomaganju osiguravajućim društvima da uspješno savladaju šest najbitnijih poslovnih izazova.
1. Povećanje produktivnosti
Rast poslovanja ovisi o produktivnosti agenata. Dakle, bitno je osigurati im da mudro upravljaju svojim vremenom. Moderni komunikacijski sustav i IP telefonska centrala omogućuje osiguravajućim društvima da mjere važne podatke poput količine poziva, vremena razgovora i propuštenih poziva. To im daje važne podatke koji su potrebni kod donošenja poslovne odluke oko zapošljavanja i dodatnih edukacija. U uredu ili na putu, rukovoditelji poslovnica mogu pratiti produktivnost svojih ureda u realnom vremenu. Također, mogu generirati izvješća kako bi se uvjerili u produktivnost agenata.
2. Poboljšanje službe za korisnike
Vrhunska usluga ostaje najvažniji adut kod privlačenja kupaca. Osiguravajuća društva se stalno ocjenjuju na temelju njihove sposobnosti koliko brzo odgovaraju na pitanja kupaca, pomažu u rješavanju poteškoća i koliko brzo grade odnose s kupcima. Suvremena IP telefonska centrala osiguravajućim kućama omogućuje da:
- ne propuste nijedan poziv kupca
- se bolje pripreme za CRM integraciju
- brzo preusmjere kupca ciljanom agentu
- prate pozive zbog osiguranja kvalitete i obuke.
3. Poboljšanje suradnje
Dani kada ste morali ustati da biste razgovarali s nekim ili čekanje da se vrati e-pošta su stvar prošlosti. Osiguravajuća društva poboljšavaju svoje komunikacije u uredu putem objedinjenih komunikacija. S unificiranim komunkacijama, agenti mogu prenositi pozive, dijeliti ekrane, slati e-poštu i instant poruke i pristupati aplikacijama i podacima neprimjetno, bez obzira na to gdje se nalaze. S glasom, podacima i konferencijom se upravlja s radne površine, koja je dostupna putem prijenosnih računala, te niza mobilnih uređaja.
4. Utjecaj mobilnosti
Sve više i više rad postaje aktivnost a ne lokacija. Moderni komunikacijski sustavi odražavaju tu stvarnost. S njima agenti jednostavno upravljaju kako bi ostali povezani s klijentima bilo da se nalaze u uredu ili na putu. Postavite broj telefona da vam zvoni mobitel, uredski telefon, kod kuće ili svi u isto vrijeme. Korisnicima treba samo jedan telefonski broj ili ekstezija da bi ostali u kontaktu s vama.
Rukovoditelji lako mogu pratiti produktivnost ureda dok ne rade. Prošli su dani kada niste mogli pratiti što se dešava dok ste odsutni. Udaljeni djelatnici također ostaju u vezi s agentima u uredu i njihov rad je vidljiv njihovim nadređenima.
5. Integracija sustava
Praćenje svake interakcije s kupcem je najvažnija stvar za osiguravajuće kuće. Razumijevanje prethodno ugovorene police, povijest poziva, osobne zabilješke i preferencije, ključ je koji omogućuje optimalno korisničko iskustvo. Tvrtke imaju velika ulaganja u softver za upravljanje i praćenje svakog klijenta, a suvremeni komunikacijski sustav integrira postojeće telefone. Softverska integracija CRM sustava s telefonskom centralom pomaže agentima da su spremni odgovoriti na svaki poziv. Interakcija pripremljena na takav način je učinkovitija i povečava broj kupaca koje agent može uslužiti u jednom danu.
- Bolje upravljanje kupcima
- Veća učinkovitost
- Bolja vidljivost
- Osobni pristup
6. Poticanje rasta poslovanja
Telefonska centrala ili telefonski sustav treba biti fleksibilan, jednostavan za održavanje i lako prilagodljiv potrebama širenja poslovanja. Rukovoditelj bi trebao biti u mogućnosti agenta uvesti u sustav novih zaposlenika u samo nekoliko minuta. Korištenje najnovije telekomunikacijske tehnologije drži osiguravajuće društvo uvijek korak ispred konkurencije. Pokušaj da uspješno radite ovaj posao sa starom analognom telefonijom jednostavno neće uroditi plodom.