Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Imate li internet brzinu potrebnu za VoIP poslovne telefone? Izračunajte.

Sve više i više tvrtki prelazi na moderne poslovne telefonske centrale koje smanjuju troškove i pomažu da ured radi bolje. Ali kako ćete znati da imate dovoljno brz internet za to? Da ste spremni za VoIP saznati ćete kada procjenite vaš funkcionalni kapacitet (eng. bandwith).

Funkcionalni kapacitet se očituje u načinu na koji se internet brzina koju kupujete od svog davatelja internetskih usluga očituje na vaš svakodnevni posao. Nemojte se bojati ako nemate IT profesionalca uza sebe. To je zapravo vrlo jednostavno izračunati kada znate kako to učiniti.

Znajući svoj funkcionalni kapacitet znati ćete da li vaša internetska brzina osigurava dobru protočnost podataka i da li će moći osigurati dobru kvalitetu poziva kada spojite svoje nove telefone.

Za početak, potrebno je skupiti ove dvije informacije:

  1. vašu brzinu slanja (eng. upload) i brzinu interneta (eng. bandwith). Potražite to na svom računu za internet ili pokrenite Speed Test,
  2. broj telefona u vašoj tvrtki.

Zamislite kapacitet vašeg uredskog interneta kao dvosmjernu ulicu, koji prima i šalje podatke.  To znači da morate razmišljati o primanju i slanju brzine pristupa internetu.

Ovo je osnovna formula za izračun o tome da li ćete morati povećati brzinu pristupa internetu prije nego se prebacite na virtualne telefonske centrale.

broj telefona x  0.09 megabita u sekundi (Mbps) x 2
———————————————————————————————————
= preporučena minimalna brzina interneta

Ovaj izračun daje minimalnu brzinu primanja (eng. download) i brzinu slanja (eng. upload), kako bi bili sigurni da će glasovni pozivi i podaci biti dobro podržani i uz ostalo korištenje Interneta.
Brzine slanja su često niže od primanja, tako da se na to treba gledati kada se uspoređuju rezultati jednadžbe s vašim trenutnim kapacitetima.

Odluka s palcem

Ako ne želite računati ili niste sigurni koliko i što staviti u računicu, držite se računice ili starog pravila s palcem. Zbog niže cijene interneta u odnosu na održavanje tradicionalnih telefonskih linija, držite se stare poslovice "što više to bolje."

Prema našem iskustvu, standardni ured najbolje radi s brzinom primanja od 10 i 50 megabita u sekundi (Mbps) i brzinom slanja od najmanje 3-10 Mbps.

Poduzmite slijedeće korake

Ako ste provjeravali kapacitet, vjerojatno već razmišljate o prelasku s tradicionalnih telefonskih linija i PBX telefonskih centrala, ili o prelasku s redovitih fiksnih linija na VoIP ili s jednog VoIP-pružatelja usluga na drugi. Ovdje su tri koraka koja predlažemo da učinite prije negoli donesete konačnu odluku:

1.    Usporedite jabuke s jabukama. Što imate sada i po kojoj cijeni? Usporedite prednosti, koristi i troškove s onim što vaš novi potencijalni VoIP davatelj usluga nudi. Možda možete dobiti više mogućnosti i potencijalno spasiti vaš poslovni paket. Nedavno smo čuli od jednog lanca brze prehrane, tj. od njegove franšize da štede 1.200,00 kn mjesečno ali dobili su puno više mogućnosti nego su ranije koristili, a samo su pitali.

2.    Zatražite testnu vožnju. Potražite besplatne demo aplikacije, bez obveze i gdje možete postavljati pitanja.

3.    Potražite stručnu pomoć. Nudimo vam besplatni vodič za kupce koji će vam pomoći da donesete dobru odluku za svoju tvrtku, jer sigurno ne kupujete telefonske centrale svaki dan.

Podijeli: