Gdje vam curi novac?
Jednostavno, sve je u brojevima, a svim firmama su bitna samo dva broja: neto dobit i broj korisnika. U želji da se ti brojevi povećaju, tvrtke su u stalnoj potrazi za tom nekom ključnom prednošču koja će im pomoći nadmašiti konkurenciju i povećati njihovo poslovanje.
Da bi došli do tog cilja, sve više i više tvrtki pažnju usmjeravaju ka svojim komunikacijskim rješenjima kako bi povećali profit i zadovoljstvo. Nažalost, nedavna studija usmjerena na komunikacijske planove i prioritete malih/ srednjih poduzeća, pokazala je da mnogi daleko zaostaju sa svojim tehničkim mogućnostima do razine izvrsnosti koja im je potrebna. Zaostajanje je često uzrokovano troškom potrebnim za ulaganje.
U drugoj studiji usmjerenoj na komunikacijske planove malih i srednjih poduzeća, rezultati pokazuju da jedan prosječan zaposlenik potroši čak 50% svog vremena bivajući usmjeren na nužne, a često neproduktivne, administrativne procese. Preračunato u veće brojke, to znači da preko svakog 100-tog zaposlenika, iz firme iscuri preko 50.000,00 kn svake godine u produktivnim troškovima. Iako sam sigurna da bi više nego išta htjeli zaustaviti curenje tih troškova i fokusirati se na posao i kupce, to je teško zamislivo obzirom da je teško naći vremena i resursa potrebnih za implementaciju i stavljanje u uporabu tradicionalne telefonske centrale i općenito telefonije. Kao rezultat toga, tvrtke se sve više okreću rješenjima „u oblaku“ koja uzimaju djelić vremena za implementaciju i upravljanje, a u konačnici uštede do polovice mjesečnih rashoda.
Gdje vam curi novac?
Vidimo se u oblaku ...