Gdje su nestali uredski telefoni?
Zaposlenici u većini organizacija i tvrtki u zadnjih par godina primjećuju postupno odlijevanje uređaja i stvari sa svojih uredskih stolova. Prvo su u zaborav otišle gomile papira koje su zamijenila tanka, zdepasta računala. Potom su računala postajala sve lakša i lakša, sve dok većina njih nije dosegnula težnu papira. Odnedavno primjećujemo i tihi, postepeni odljev stolnih uredskih telefona. Što je uzrok ove pobune protiv stvari na našim stolovima? Hoće li biti ičega na našim stolovima u sljedećih nekoliko godina? Ako tehnologija u oblaku i VoIP usluge imaju svoje prste u tome, bojimo se da ne.Ako su se tvrtke odlučile na otpis stolnih uredskih telefona, to ne znači da su se odrekli onih stvari koje su ti telefoni najbolje radili- da primaju pozive i pristupaju glasovnom pretincu. Sada, bolje nego ikad, korisnici imaju mogućnost slanja i primanja tekstualnih poruka na svoj mobilni telefon kada god požele. Uz virtualne telefonske centrale, sustav čini djelatnike dostupnima na mobitelima bez da korisnicima daju svoje brojeve telefona. U kontaktu su i s kolegama iz ureda. Zahvaljujući ovakvoj vrsti tehnologije, mnogo je lakše ostati s ljudima u kontaktu.
Razumijevanje uloge komunikacija u tvrtki
Komunikacija i organizacija su glavne odlike svake snažne tvrtke. Kroz korištenje virtualnih centrala i VoIP-a, tvrtke mogu zadržati ili ostvariti visoku kvalitetu usluge, bez potrebe da cijeli dan sjede uz telefon. Za razliku od prethodnih tipova call centara, nije potrebno analizirati i proučavati svaki pojedini poziv, već s lakoćom pozive možete proslijeđivati unutar djelatnika radi efikasnijeg odgovaranja na pozive. Uz virtualne telefonske centrale i call centar radite lakše i opuštenije dok sustav preraspoređuje pozive i njima upravlja.
Komunikacija je osnova poslovanja, a najbolji način da budete sigurni da vaša tvrtka može dobro funkcionirati i distribuirati svoje ideje jest da uklonite sve možebitne blokade. Unajmljujući svu brigu i pozornost koju zahtjeva poslovna telefonska centrala, štedite puno vremena i ostavljate si vrijeme da se usredotočite na stvari koje su predmet vašeg poslovanja. Komunikacija u vašoj tvrtci je važna, a komunikacija o tome kako da ostvarite dobru komunikaciju je naporna. Koristite virtualne telefonske centrale i zaboravite na razgovore o dosadnim stvarima.