Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Evo što 2016. nosi Skvidu

Ovo je prava godina za Skvid.

Ovo je godina u kojoj ćemo dodavati više mogućnosti i integracija od bilo koje druge godine u našoj povijesti. Ovo je godina kada ćemo proširiti definiciju unificiranih komunikacija. A ovo je i godina kada ćemo ubrzati rast naše tvrtke i naše vodstvo u proizvodnji softvera kao usluge telefonije i cloud VoIP telefonskih centrala.

Zašto smo tako sigurni u 2016.? Zato što smo loptu već naveliko zakotrljali još u 2015.g.Premašili smo sve dosadašnje rekorde tvrtke - prihod, profitabilnost i rast pretplate. Silno smo ponosni na nove klijente po kojima se odražavaju ti rezultati. Jednako su nam važni i stalo nam je do  klijenata koji su se odlučili ostati s nama više negoli su ostajali uz druge u konkurentskoj industriji. I na to da kupci prepoznaju vrijednost u korištenju dodatnih usluga – a više od polovice nam je na to ukazalo prošle godine.

Nagrada za odabir drugačijeg načina

Ništa od ovoga se nije činilo sigurnim kada smo ulazili u 2015. Dok smo bili zadovoljni zamahom kojim je Skvid išao u prošloj godini, bili smo suočeni sa sve konkurentnijom i fragmentiranijom okolinom. Sve većem broju tvrtki u industriji ciljano je tržište sve više i više postajala tehnologija u oblaku (eng. cloud). Samo po toj tehnologiji postoji najmanje 50 igrača u rasponu od lokalnih davatelja internet usluga do značajnijih europskih davatelja šireg spektra usluga u telefoniji poput Skvida. Neki od njih pokušavali su tu činjenicu, pa i nas pobijediti, uz pomoć ogromnih marketinških proračuna i ponudama koje su ih tjerale u gubitke. Međutim, mi smo odabrali drugačiji način.

Mi u Skvidu smo se usredotočili na naše vrijednosti i posebitosti. Udvostručili smo snage za komunikaciju i odnose s kupcima. Poboljšali smo marketing, prodaju i podršku, te infrastrukturu i ponudu proizvoda i usluga. I ljudi su to primijetili.

Realizirana transformacija

Sve ovo, a pogotovo toliko bitna profitabilnost, nastala je zbog posla koji smo napravili u posljednjih nekoliko godina preobrazujući naš poslovni model. Utrli smo put iz tradicionalne PBX telefonske centrale -  koje su svakih nekoliko godina tražile dodatna ulaganja i značajne kapitalne investicije - u telefonske centrale u oblaku gdje je oblak (eng.cloud) domaćin usluge. Naše mjesečne pretplate moderniziraju vaše poslovne telefonske centrale i poslovni call centar, čine ih pristupačnim i skalabilnim prilikom dodavanja alata za produktivnost, što stariji sustavi, telefonske centrale i call centri jednostavno nisu mogli niti mogu. To dovodi do predvidivih, ponavljajućih prihoda za nas. Do prošle godine, 65 posto naših prihoda dolazilo je iz pretplate. A upravo rast na tom polju i očekujemo.

Što sve ovo znači za 2016.? Uložiti ćemo još više kako bismo ubrzali svoj rast. Graditi ćemo nove mogućnosti i nove integracije koje će telefoniji dati još bogatiji doživljaj. A to je važno jer dok se dosta toga promijenilo u načinu na koji tvrtke stječu kupce, ništa ne može bolje potući konkurenciju doli boljeg rješenja za ispunjavanje potreba kupaca. I vrlo sam optimistična i samouvjerena kada kažem da će novosti koje ćete čuti od nas ove godine promijeniti  način igre.

Hvala našim klijentima, partnerima i ekipi iz Skvida na podršci tijekom prošle vrlo značajne godine. Samo hrabro u ovoj!

Podijeli: