Digitalni poremećaji: zamaskirana prilika?
Utjecaj digitalnih poremećaja na poslovanje tvrtke je stvar perspektive i percepcije. Prema studiji provedenoj na uzorku 6000 tvrtku u Europskoj Uniji, više tvrtki smatra digitalne poremećaje prijetnjom (68 posto) negoli prilikom (32 posto).
Digitalni poremećaji nisu ništa novo i kako se tvrtke nose s s tim tehnologijama ovisi o njihovim stavovima i što je još važnije, obrazovanju.
Za one koji na poremećaje gledaju kao na tamni oblak na horizontu, nove tehnologije ne moraju nužno značiti kišni dan. Uključivanjem postojećih tehnologija u vaše poslovanje kao što su ujedinjene komunikacije i tehnologije u oblaku, bolje ćete se pozicionirati u iskorištavanju budućih tehnologija.
S razumijevanjem dolazi do prihvaćanja
Nove tehnologije imaju potencijal preobraziti društvene i ekonomske norme gotovo preko noći, pa je razumljivo da predstavljaju određenu skepsu i zabrinutost. Međutim, kada je riječ o nama, direktor Skvida misli drugačije i smatra kako je bojazan nastala unutar malih i srednjih tvrtki koje smatraju da digitalni poremećaji predstavljaju prijetnju njihovom poslovanju i onih koji tako ne misle, se zapravo svodi na nedostatak razumijevanja i angažiranja novih tehnologija:
"Oni koji to vide kao prijetnju, zapravo su zabrinuti da će nove tehnologije poremetiti njihov tradicionalni način poslovanja i bitno poremetiti njihove planove. Međutim, ako se nove tehnologije ispravno integriraju, one će stvoriti učinkovitost od samih temelja i osloboditi vrijeme za važnije aktivnosti kao što su produbljivanje odnosa s kupcima i prikupljanje podataka koji stvaraju više smislenih interakcija klijenata ili boljih proizvoda i usluga", kaže.
Koristite poslovne telefonske centrale, recimo. Ujedinjujući pozive, e-mail i VoIP, dobiti ćete bolji uvid u vašu bazu klijenata i zadržiti veću produktivnost putem jedne komunikacijske platforme.
Okidači poremećaja i buduća predviđanja
Već smo podvrgnuti valovima digitalnih poremećaja koji transformiraju tvrtke. Svjedoci smo promjena na polju mobilnih, društvenih i internetskih komunikacija, i onih u oblaku i gledamo ih kako mijenjaju uloge. Ipak, današnja tehnologija neizbježno će se prebaciti na razorne tehnologije budućnosti. Umjetna inteligencija, nosive tehnologije, Internet stvari i dronovi imaju potencijal dramatično promijeniti lica tvrtki.
Uključivanjem tih tehnologija u današnje poslovanje, bolje ste pripremljeni suočiti se s njihovom pojavom u budućnosti. Preporučujemo vam da počnete s unificiranim komunikacijama.
Prije toga, nazovite nas.