Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Da li je usmena predaja i dalje relevantna u današnoj online kuturi?

U svijetu bogatom sadržajima i jarkim porukama, riječ „od usta do usta“ je percipirana kao tehnika koja više nije na snazi ​​u današnjoj kulturi, čineći je bezvrijednom pažnje u marketingu. Da li je to doista tako?
Kao jedan od najučinkovitijih kampanja prošlih generacija, marketinška tehnika prijenosa riječi i informacija  “od usta do usta“ kao da je pala u vodu. Iako to možda više i nije poslovno primaran način komuniciranja s klijentima, riječ prenesena usmenom predajom ostaje itekako značajno sredstvo koje može donijeti znatnu korist rastu i razvoju vaše tvrtke.

Milenijska generacija je znatno utjecala na način kako tvrtke na tržištu plasiraju svoje proizvode i kojim se  tehnikama služe kako bi došli do svojih klijenata. Većina stanovništva se oslanja na tehnologiju i često se vodi preporukama s internet portala, novinskih portala i foruma, te na taj način smanjuje potencijalni utjecaj riječ od usta do usta, što ne znači da je riječ prenešena usmeno predajom potpuno zastarjela.  Ustvari, postoje mnoga područja u kojima je ta marketinška tehnika nastavila napredovati .

Trajan utjecaj riječ „od usta do usta“

Umjesto prihvaćanja poraza , usmena predaja se preselila  u online okruženje i omogućila klijentima da šire svoje poruke o proizvodima i uslugama.  64 posto marketinških stručnjaka vjeruje da je usmena predaja učinkovitija od tradicionalnih metoda marketinških kampanja, jer su  potrošači  skloniji vjerovati i djelovati po preporuci svojih sunarodnjaka i vršnjaka. Usmena predaja se također proširila na društvene medijske krugove i potaknula značajan broj ljudi da postanu novi kupci određenih proizvoda i usluga. Međutim, kako bi se učinkovito planirala strategija takve kampanje, tvrtke moraju integrirati alate za donošenje odluka u budućnosti .

Svi marketinški stručnjaci potvrđuju da je marketing na društvenim mrežama  vrlo učinkovit, što znači da je potrebno izbrusiti alate za bolju učinkovitost. Također, mišljenja su da je usmena predaja na društvenim mrežama veliki izazov za industriju, te je stoga potrebno pružiti više alata kaka bi se pokazao povrat od investicije u usmenu predaju.

Marketinški alati su se značajno promijenili tijekom godina. Međutim, usmena predaja i dalje zahtjeva relevantan angažman kupaca, te će sigurno navesti i nove kupce da im se pridruže. Uz poslovne telefonske centrale iz Skvida,  tvrtke mogu doprijeti do svoje raznolike baze klijenata i pružiti im kvalitetnu uslugu u svakoj interakciji. Da biste saznali više o tim uslugama, kontaktirajte Skvid već danas.

Podijeli: