Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Call centar: poboljšana ponuda iz Skvida

Skvid, lider u sigurnim komunikacijskim rješenjima temeljenim na oblaku, ponosno objavljuje da ima novi dodatak u svom portfelju integracija trećih aplikacija. Nova aplikacija za korištenje call centra pruža jednostavan i intuitivan doživljaj agentima koji kombiniraju funkcionalnost pozivnog centra i objedinjenih komunikacija. Skvid je izgradio softver za poboljšavanje odnosa s klijentima kojem je  ključna komponenta proširiva aplikacija. Skvid se usredotočio na njezinu izgradnju u 2017. i na buduću dogradnju izvan vremenskih okvira.

Omogućavanjem značajki orijentiranih prema usluzi i podršci za poboljšanje njihove izvedbe i ukupnog zadovoljstva kupaca, agenti će moći simultano upravljati svojim pozivima i selektirati važne informacije mapiranjem unutar same aplikacije.

Mnogim tvrtkama Skvidov call centar i podrška predstavljaju osnovne tehnologije koje agenti koriste za korisničku podršku i prodaju usluga, tako da smo se kod proširenja aplikacije i ujedinjenja alata vodili iskustvima agenata. Aplikacija sadrži integriranu pozivnu ploču unutar konzole koja između ostalog uključuje zajedničku kontrolu poziva, prijenose, višestruku obradu, postavke reda agenata, klik za biranje i automatsko prijavljivanje poziva.

Djelatnici Skvida i dodjeljeni agenti su velika pomoć u omogućavanju pružanja ove aplikacije bogate značajkama bez ikakvih dodatnih troškova za naše klijente. Ova dubinska integracija trećih aplikacija mapiranjem postavlja aplikaciju, osim onih koje pružaju drugi pružatelji jedinstvenih komunikacija.

Skvid pruža fleksibilne, skalabilne, komunikacijske i govorne komunikacijske usluge temeljene na oblaku, točno prilagođene sigurnosti i sukladnosti vaših poslovnih potreba. Višestruka zaštita, sigurnosna kopija u oblaku i dvosmjerni zamjenski server (eng. failover) osiguravaju kontinuitet poslovanja, a velika analiza podataka s kontrolom servisa u stvarnom vremenu poboljšava vaše operativne performanse. Naši posebno obučeni djelatnici i dodjeljeni agenti rješenja za dizajniranje potpuno upravljanog i automatiziranog sustava projektiraju u suradnji s klijentima kako bi u potpunosti bili prilagođeni njihovom poslovanju.

Kako biste se informirali o pojedinostima integracije i saznali više o poslovnim komunikacijama, kontaktirajte Skvid i saznajte kako naše telefonske centrale mogu raditi za vas.

Podijeli: