Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Bolje razumijevanje poslovnih potreba

Kako bi bili sigurni da MST (male i srednje tvrtke) koriste sve mogućnosti svoje telefonske centrale,  važno je utvrditi njihove poslovne potrebe. Ako tvrtka ima više zaposlenika koji svakodnevno komuniciraju s korisnicima ili ako im odjel prodaje na telefonu provodi većinu dana, oni zapravo rade u okruženju kontakt centra– u smanjenoj, "mikro" verziji call centra.

Za kontakt centre, poznatije kao call centri,  mislimo da su obično rezervirani za  velike tvrtke s velikim proračunom, neograničenim resursima i stotinama ili tisućama zaposlenih, međutim,  vremena se mijenjaju. Nova tehnologija je izjednačila ponudu, tako da male i srednje tvrtke mogu imati koristi od istih kontaktnih centara, bogatih mogućnostima,  bez pretjeranih troškova.

Pojava komunikacijskih rješenja u oblaku, učinila je poslovne telefonske centrale i kontakt centre pristupačnijma nego ikad . VoIP i sustavi unificiranih komunikacija, sada mogu biti isporučeni kroz oblak i dostupni gotovo bilo kojoj tvrtki. Nadalje, rješenja se knjiže kao trošak i nisu veliko kapitalno ulaganje.VoIP i unificirane komunikacije će zamjeniti zastarjele telefonske centrale i sustave, a  istovremeno će ponuditi daleko više naprednijih značajki.

Dok se oblak čini kao nebulozan koncept, to zapravo znači isporuku  računalne snage iz nekog središnjeg mjesta. Umjesto servera i mreže na licu mjesta (smještenog kod korisnika) i pratećih troškova, računalni sustavi u oblaku omogućuju tvrtkama da koriste udaljenu računalnu/procesorsku snagu. Generiraju se i daljnje uštede  jer IT osoblje i / ili inženjeri nisu potrebni za upravljanje sustavom. Najbolje od svega, S://phone CLOUD+ ima VoIP, unificirane komunikacije i kontakt centar, te mu se može pristupiti bez troškova i komplikacija - svakako je "win-win" scenarij za male i srednje tvrtke (MST).

Podijeli: