Bolje iskustvo čekanja znači bolji dojam o tvrtki
Jeste li ikada ušli u dućan i poželjeli odmah otići? Preglasna ili prenapadna glazba, smiješno dugi red kod blagajne ili ekipa unutra koja vam nikako ne sjeda?Takvo isto iskustvo proživljavaju kupci i klijenti koji, kada nazovu neku firmu, budu „na čekanju“ i suoče se s predugim čekanjem, dosadnom glazbom i nevažnim porukama.
U mom slučaju, to mi se redovno događa kada zovem svog internet davatelja usluga. Svaki put kada se sjetim da ih moram nazvati, dobijem ospice. Prvo upadnem u predugi glasovni izbornik, sve do stisni tipku 549, onda jedan te isti oglas za televiziju, pa onda nekakva ponuda za gledanje ovih/onih kanala po fantastičnoj ponudi do isteka zaliha, itd.. Ma ne samo da ne gledam televiziju; niti dukse ne nosim, a privjesak za ključeve imam, hvala.
I sigurna sam da slušam jedno te isto mjesecima – šta se nije ta fantastična ponuda do isteka zaliha trebala već potrošiti do sada?
Mislim da nisam jedina koju pati biti "na čekanju". Sjećate li se kada je Marissa Mayer preuzela predsjedavanje upravom Yahoo-a? Znate li da joj je prva stvar bila ta da je promijenila muziku na čekanju svoje firme za pozivatelje? Prva stvar koju je odmah spoznala je da njezina firma ima užasnu glazbu na čekanju, a loše iskustvo dok ste „na čekanju“ stvara loš dojam o tvrtki i onome što tvrtka prodaje i pruža.
Skvid svojim korisnicima nudi mogućnost izrade profesionalne studijske snimke te besplatnu široku paletu kvalitetne glazbe za preuzimanje. Klijenti mogu preuzeti kvalitetnu glazbu koja najbolje odgovara njegovim proizvodima i uslugama. Preuzmite svoju novu muziku "na čekanju" i kreirajte svoju playlistu u telefonskoj centrali, koja će uz jednostavne upute, biti melem za uši vašim pozivateljima.