Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Beskrajne mogućnosti vaše telefonske centrale

Većina klijenata SKVID-a je svjesna vrijednosti kojih su donijele implementacije S://phone PBX telefonskih centrala u njihove firme. Značajke i mogućnosti velikog kontakt centra dostupne su tvrtkama svih veličina, produktivnosti dobivene iz naše platforme unificiranih komunikacija i moć dana korisnicima „u pokretu“ sa mobile rješenjima su dobri primjeri kako provedba S://phone PBX rješenja revolucionizira način na koji vaša tvrtka komunicira i posluje.

Jedna od skrivenih vrijednosti SKVID PBX rješenja kojeg klijenti i potrošači izgleda i nisu svjesni , između ostalih, je i sposobnost SKVID PBX rješenja da idu iznad i izvan onoga što su naši programeri prvotno zamislili kao proizvod. To se odnosi na mogućnost stvaranja prilagođenih aplikacija za vašu telefonsku centralu koje proširuju sposobnosti same centrale, izvan onih koje su uključene u samom startu. Danas je moguće provesti značajne funkcionalnosti i u najmanja, najslabija PBX rješenja za koja su prethodno, u većim sustavima, bili previsoki troškovi uglavnom nedostupni malim i srednjim tvrtkama. Vaša tvrtka sada može imati mogućnosti iste vrste prilagođenih aplikacija koje su do sada samo „veliki igrači“ koristili.

Koji tipovi prilagođenih aplikacija su vama dostupni? Stvarno, ako ih možete zamisliti, velike su šanse da ih je moguće napraviti. Kroz svoj rad u proizvodnji, nagledala sam se stvaranja brojnih aplikacija koje su dosta doprinjele našim klijentima. Odličan primjer jednostavne aplikacije koja dramatično povećava produktivnost unutar firme je,naprimjer, pretraživač broja. Ako vaše klijente prepoznajete po broju telefona, broju računa ili bilo kojeg jedinstvenog identifikatora, skripte mogu biti kreirane tako da ih potražite u bazi podataka ili putem upita za jedinstvenim identifikatorom.

Zamislite samo produktivne koristi od tog scenarija – klijent vas zove u firmu. Tajnica na centrali pritisne tipku da dođe do vašeg odjela korisničke podrške. Klijent je „na čekanju" i biva preusmjeren na djelatnika u podršci. On sada mora pitati klijenta koji mu je broj računa, a dok ga ovaj ne pronađe ili ne izdiktira, vaš djelatnik čeka na liniji. Što ako klijent ne zna o čemu ovaj priča, koji broj uopće traži vaš djelatnik, što ako ga ne zna ili ne može naći? Nakon nekoliko izgubljenih minuta, pokušavajući shvatiti tko je na telefonu, vaš djelatnik je mogao cijeli dosje kupca nanovo pretipkati u računalo. S druge strane, klijentu isteknu minute za podršku defnirane Ugovorom. E sad, treba ga spojiti sa odjelom naplate. Tajnica prespaja poziv na odjel naplate, tako da kupac može obnoviti Ugovor o podršci i konačno klijent biva prebačen natrag odjelu podrške kako bi riješio svoj izvorni problem. Eh, da..u stvarnom svijetu ovaj scenarij predstavlja mnogo minuta izgubljenog vremena koje možete u potpunosti izbjeći primjenom jednostavne PBX skripte. Iako količina vremena izgubljena na jedan poziv može biti neznatna, taj faktor se definitivno povećava kada broj poziva pomnožimo s brojem agenata i opet pomnožimo sa brojem odrađenih sati.

Sada zamislite taj isti scenarij automatiziran s nekom jednostavnom skriptom. Isti kupac zove i pritiskom na tipku dolazi do odjela korisničke podrške. Skripta preuzima i traži kupca u CRM bazi temeljenoj na ulaznom pozivateljevom ID-u. Ako ne uspije početno pretraživanje (na primjer, ako kupac zove sa svog mobitela koji nije uveden u bazu podataka), od kupca se traži da unese jedinstveni identifikator (broj računa, broj telefona, itd.). Ako kupac ne zna taj podatak, većina njih će instiktivno poklopiti slušalicu, pronaći traženi broj, pa nazvati natrag kada su spremni. Sada, recimo da kupac ima svoj broj računa ili da je pretraživanje pozivateljevog ID-a bilo uspješno. Druga baza podataka sada vrti proces provjere da li kupac ima valjani ugovor o podršci - ako ne, kupac je automatski proslijeđen odjelu naplate, a ako ima važeći ugovor o podršci, poziv je proslijeđen odjelu podrške. Bilo da kupac završi na odjelu podrške ili odjelu naplate, skripta se može podesiti tako da automatski iskoči pop up prozor recimo tajnici firme, prije negoli aplikacija uopće podigne vezu, tako da su pozivateljeve informacije vidljive djelatniku prije nego li je na poziv odgovoreno.

Uz pomoć ove jednostavne skripte, sačuvali ste vrijeme djelatniku, povećali ste produktivnost, a ovisno o potrebi, ušparano vrijeme bi moglo biti dovoljno da se smanjite broj agenata potrebnih za upravljanje pozivima.

Ovaj primjer skriptiranja je dostupan sa S://phone telefonskim centralama i sustavima, međutim, postoji određen broj prilagođenih aplikacija dostupnih za profesionalne usluge za našu cijelu paletu proizvodnih linija.

Podijeli: