Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Želite unaprijediti rad vašeg osiguravajućeg društva? Slijedite naše upute

Neke tvrtke uspijevaju dugoročno rasti i opstaju u svim uvjetima. Jedna od starijih hrvatskih tvrtki s radom je započela daleke 1864. godine i nakon 150 godina prepunih promjena, još uvijek je aktivna.
A kako se uspjela održati toliko dugo, podijeliti ćemo s vama u slijedećim crtama:

Pronalaženje publike

Jedan od faktora koji osigurava stabilnost društva je čuvanje podataka o kupcima. Vrlo je važno razumjeti tko kupuje i zašto kupuje, jer upravo ti podatci kroje uspješnu marketinšku kampanju. Ne razumiju svi kako i na koji način kupca privoljeti ponovo k sebi. Također, razumijevanje za standarde u kojima kupci osciliraju tijekom gospodarskih promjena i navika u društvu, te prilagođavanje ponude shodno tome, čini vas dostupnijim i bližim kupčevim potrebama.

Spremni za tehnološke promjene

Kada prelazite na nove tehnologije, važno je pronaći dobavljača i usluge koje vam daju najviše za vaš novac, a podržava budući rast vašeg poslovanja. Većina agencija se prebacuje na tehnologiju u oblaku za sve - od upravljanja datotekama do poslovne telefonije. Oblak je atraktivan jer podržava neograničen rast i više lokacija, a omogućuje korisnicima da plaćaju samo ono što im je trenutno potrebno.

Mišljenje stručnjaka

Koristeći mišljenja drugih struka izvan osiguravajuće industrije može biti odličan način da dobijete neku drugu perspektivu na poslu. Vaše osiguravajuće društvo može imati koristi od unakrsnog dijeljenja i uvida drugih stručnjaka unajmljivanjem ili konzultacijama s ljudima iz drugih industrija kao što su nekretnine, zdravstvo, neprofitni rad i tehnologije.

Vodstvo

Osiguravajuće društvo treba biti organizirano oko središnje poslovne strategije koja je jasna svim rukovoditeljima kako bi bili sigurni da se sve odvija po planu. Središnji model organizacijskog upravljanja je sjajan način da budete sigurni da se strateško planiranje podrazumijeva i da jasna svrha poslovanja može lako generirati snažne prodajne rezultate u svim poslovnicama. Poslovni plan treba utvrditi dugoročne i kratkoročne ciljeve, a treba sadržavati planove na temelju vjerojatnih i manje vjerojatnih scenarija koji se mogu razvijati  uslijed promjena u gospodarskoj industriji. Ne postoji ništa gore negoli biti uhvaćen nespreman, a planiranje je najbolji način da se izbjegne taj problem.

Ne zaboravite da je temelj uslužnih djelatnosti, pa tako i osiguravajućih društava, izvanredna korisnička podrška. Ako usmjerite svoje napore u cilju besprijekorne potpore i podrške svakom klijentu, vaše osiguravajuće društvo će sigurno dugo opstati.

Podijeli: