Četiri načina za povećanje produktivnosti s telefonskom centralom u odvjetničkom uredu
Kao odvjetniku, vaše vrijeme je ograničeno. Klijenti su zahtjevniji nego ikad, a rokovi se uvijek naziru. Kako postići najbolji balans između zadovoljenja potreba vaših klijenata i privođenja posla kraju na vrijeme? Postoji li neka vrsta super sile koja će vam omogućiti da radite više? Odgovor možda leži u vašoj telefonskoj centrali. Tu je nova tehnologija s toliko novih mogućnosti, jer je telefonska centrala odavno nadišla pojam telefonske slušalice koja se nalazi na vašem stolu. Ovdje su četiri komunikacijske značajke koje bi mogle potaknuti produktivnost odvjetničkih ureda i društava.
1. Unificirane/objedinjene komunikacije
Možda ste čuli za objedinjene/unificirane komunikacije, a možda i niste. Najbolji način kako opisati objedinjene/unificirane komunikacije jest da vizualizirate jednu nadzornu ploču koja objedinjuje sve vaše komunikacije na jednom mjestu. Trebate nazvati klijenta? Možete vidjeti u stvarnom vremenu podatke o njegovoj dostupnosti, da li je na telefonu ili je slobodan. Nema više slijepih poziva gdje čekate da vidite da li ga možete kontaktirati. Ili još bolje, dok je na telefonu, a trebate mu postaviti kratko pitanje, pošaljite mu kratku poruku za brzi odgovor.
2. Konferencijske mogućnosti
Kada donosite važnu odluku, najbrže je i najlakše uključiti sve strane odjednom. Postavljanje konferencijskog mosta je jednostavan način da domaćin sastanka bude siguran da se čuo svačiji glas i mišljenje. Nema više ona je rekla, on je rekao.
3. Slijedi me/Pronađi me opcije
Ako uvijek želite biti dostupni, onda znate borbu s korištenjem više mobitela. Međutim, većina se ipak pita iza 17:00 da li da se jave na privatni telefon ili ne. Slijedi me/Pronađi me mogućnosti eliminiraju ovu odluku. Sa Slijedi me/Pronađi me mogućnostima možete postaviti vaše pozive da zvone na jedan telefon. Sve što trebate učiniti je unijeti svoj broj ureda i vaši pozivi će zvati bilo koji uređaj koji želite, bilo da je to vaš stolni telefon ili mobilni uređaj.
4. Govorne transkripcije
Kada se ne možete javiti odmah na telefon jer trenutno radite nešto drugo, provjeravanje govorne pošte i traženje poziva može doista biti naporno. Govorna transkripcija vam omogućuje čitanje vaše govorne pošte u e-pošti. To je najbrži i najučinkovitiji način da odredite na koje pozive ćete uzvratiti, a na koje ne.
Ovo su samo neke od značajki koje mogu napraviti veliku razliku za vaš odvjetnički ured ili društvo. Jeste li spremni produktivnost vašeg ureda podići na slijedeću razinu? Bacite pogled na ono što Skvid nudi posebno za odvjetnički ured kao što je vaš.