Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

5 razloga zašto IT odjeli posjeduju poslovne telefonske centrale (i kako to spriječiti)

Poslovne telefonske centrale su uporište svakog posla unatoč rastu alternativa kao što su e-pošta i chat. U svakoj tvrtki, budimo realni, svu brigu oko telefonskih centrala vodi IT odjel koji je de facto vlasnik ove hobotnice od tehnologije. Jedna stvar koju sam naučila tijekom godina rada s telekomunikacijama je činjenica da vrlo malo informatičara želi voditi brigo o tome.

Budimo iskreni, svaki informatičar ima važnijeg posla od postavljanja i upravljanja telefonskih centrala. Upravo to i jest razlog zašto su VoIP operateri poput Skvida u svoje poslovanje uveli upravljanje poslovnim telefonskim sustavima tako da vi to ne morate.
Jeste li se ikad zapitali kako se vaši informatičari nose s tom odgovornošću? Nabrojati ću Vam 5 top razloga plus dati savjete o tome kako rješenja za poslovne telefonske centrale mogu rasteretiti vašeg informatičara i IT odjel.

1. Telefonske centrale su bolne za upravljanje, a IT odjel se zna nositi s boli.

Probajte zatražiti šefa prodaje da postavi, konfigurira i odradi neke promjene na starom Avaya PBX-u. Ili će odustati ili će bijelo podnožje centrale u serverskom ormaru doživjeti makeover s hokejskom palicom. Informatičari su, s druge strane, naviknuti na probleme s mrežom, loše Microsoft zakrpe i Wi-Fi mrtve zone. Složenost ostavštine poslovnih telefonskih centrala je povećala potrebu za informatičarima upravo zbog njihovog podešavanja i održavanja.
Biste li voljeli imati čvrsto sustavno rješenje za poslovne telefonske centrale, koje će osloboditi vrijeme informatičarima za rad na bitnijim unutarnjim pitanjima? Oni sigurno bi.

2. Prebacivanje odgovornosti na ostale ne opravdava rizik.

Priznali mi to ili ne, ne postoji priznanje za izuzetan rad i postignuća s centralama, bez obzira što ste možda u tome najbolji. Činjenica je da je najbolje ne zeznuti stvar i eventualni rizik prebaciti na cijeli IT odjel jer jedini on ima vještine za rad s takvim opipljivim sustavima. A kako bi bilo kada bi mogli zamijeniti taj rizični faktor s odabirom poslovne telefonske centrale koja ima pravi, mjerljivi utjecaj na poslovanje? Koja ima značajke koje omogućuju povećanje prodaje i širenje vaših usluga na bolje? Takav strateški utjecaj je ono što motivira mnoge naše klijente da se prebace na VoIP. Za firme s IT osobljem, ova mogućnost pruža priliku da budu heroji za rješavanje poslovnih problema, a ne samo za izbjegavanje poslovnih nevolja.

3. Ako nešto ne radi dobro, poslovanje treba žrtvenog janjca.

Za nešto tako osjetljivo kao što je mogućnost zaposlenika da komuniciraju i rade svoj posao, poslovanje zahtjeva odgovornu osobu. U većini firmi je to informatičar ili IT odjel koji je najčešće jedini odgovoran za sve što se događa, bilo da je telefonija na lokaciji tvrtke ili u oblaku. Kako god, partnerstva s operaterima i davateljima usluga koji se brinu za većinu vaših komunikacijskih alata, informatičarima može donijeti samo više hvale nego kritike.

4. Samo informatičari razumiju kako stvar funkcionira.

Jedino informatičari i IT odjel mogu instalirati i podesiti poslovne telefonske centrale jer jedini imaju  potrebno tehničko znanje i stupnjeve obuke za pokretanje telefonije. Kada odaberete operatera za implementaciju telefonske centrale - rješenja jednostavnog za korištenje, zaboravite na troškove skupih treninga i obuke za vaše informatičare. Više im nisu potrebna znanja programiranja ili vještine podešavanja, jer se telefonska centrala korisniku isporučuje konfigurirana i podešena prema željama i potrebama kupca.   

5. Informatičari su spremni sve učiniti.

Istina. Bez zadrške- IT odjel nema što ne može i što ne želi riješiti samo ima puno korisnijih predmeta kojima se može baviti. Ne pristajte na kabliranje koje će vam zagorčavati život, raspravljanje s korisničkom službom ili plaćanje astronomskih konzultantskih iznosa da bi pritisli gumb za vas. Postoji bolji način!

Što je rješenje?

Kako da se IT odjel makne s telefonskih centrala? Odgovor je jasan – preselite u oblak! Telefonske centrale u oblaku svima olakšavaju život i omogućuju da se svatko usredotoči  na svoj posao, pa tako i informatičare poštedi PBX programiranja.
Naravno, IT odjel treba sudjelovati u donošenju odluke o kupnji telefonske centrale i o izdvajanju te usluge u oblak ili na lokaciju operatera. A ti junače, možeš otići na nekt rt, jedriti na povjetarcu i surfati u druge poslovne projekte na valu svog uspjeha.

Podijeli: