5 najčeščih malih VoIP korisnika
U zadnje vrijeme među pozivima nam je najučestalije pitanje „ Da li je VoIP pravo rješenje i za nas?" ili „Da li i mi možemo koristiti VoIP?". Kada biste odvojili mrvicu vremena i promotrili svoje poslovne navike, navike svojih zaposlenika i kolega, vidjeli biste kako VoIP već koristite na različite načine.
Kada govorimo o poslovnim komunikacijama , govorimo o ciklusu s kontinuiranim poboljšanjima - bolja komunikacija poboljšava poslovnu produktivnost , dok poslovna produktivnost, pak, potiče komunikaciju. VoIP s objedinjenim komunikacijama također pomaže u poboljšanju poslovne komunikacije u cjelini, jer tvrtkama nudi više opcija s kojima možete potaknuti smislene interakcije, sve objedinjene na jednom mjestu.
Iako ovo nije test osobnosti, sigurna sam da se možete pronaći (ili osobe s kojima radite) u jednom ili više niže navedenih različitih VoIP korisničkih profila:
Društvenjaci
Neki se ljudi obogaćuju u interakciji s drugim ljudima. Oni nadilaze poslovne dužnosti - oni su pokretači, motivatori, oni koje svi znaju, oni koji narušavaju uredsku trivijalnost i drže ekipu na okupu. VoIP omogućuje jednostavnu vrstu umrežavanja kako biste lako postavili telefonske pozive, konferencije, chat i prilagodili obavijesti da se šalju nadležnima. Rješenja iz Skvida vam omogućuju da se spojite s pravim zaposlenikom koji koristi pravi način komunikacije.
Vizualni tipovi
Većina ljudi sve potrebno obavi s telefonskim pozivom, ali ako ste poput mene, možda bi vam ponekad dobro došla vizualna pomagala. VoIP i unificirane komunikacije vam omogućuju videokonferenciju, za sve one koji su više vizualni tipovi, poput mene. Ostale značajke kao što su govorna poruka u pisanom obliku, chat i dijeljenje ekrana, popunjavaju vaše vizualne osobine.
Brbljavci
Imate li vi kojeg brbljavca? Poslovna komunikacijska rješenja govore različitim medijima točno ono što treba reći i njihovi jedinstveni uređaji osiguravaju da se nijedan važan razgovor ne izgubi. VoIP i unificirane komunikacije nude dobre komunikatore i sigurno mjesto za komunikaciju. Privatni sustavi za čavrljanje (poput unificiranog chat sustava) su odličan način da ljudi budu stalno povezani jer kako dan odmiče, uspjevate zadržati kontinuitet i ostati informirani, jer sve što zahtjeva raspravu može se lako podijeliti.
Poduzetnici
Za sve nove tvrtke koje tek kreiraju svoj poslovni model i sastavljaju svoju ekipu, VoIP telefonski sustavi mogu pružiti neposredne prednosti koje komunikaciju čine učinkovitijom, pouzdanijom i ekonomičnijom. Naišla sam na jedno izvješče koje je naša tajnica sastavila nakon što je provela anketu među našim korisnicima gdje stoji da će se 7 od 10 malih poduzeća prebaciti na VoIP do kraja 2013. Te tvrtke više ne moraju brinuti o financiranju komunikacijskog hardvera i financiranju IT odjela, niti moraju uopće brinuti o svemu tome. Ti korisnici koriste komunikacijske značajke velikih kompanija, a participiraju samo u djeliću njihovih troškova.
Rad od kuće
Poslovna telefonska rješenja također imaju koristi za zaposlenike koji povremeno rade od kuće. Jedno važno sredstvo koje VoIP donosi mobilnim korisnicima je sposobnost da učinkovito usmjeravaju pozive prema ekstenzijama postavljenim na mobilnim uređajima. Uz ovu značajku, djelatnici mogu bezbrižno upućivati pozive iz svoga doma, znajući da će svi ostali važni pozivi biti preuzeti s drugom linijom od strane kolege koji također radi od doma. Tvrtke, recimo, također mogu imati koristi od manje ljudi u uredu obzirom da im se smanjuju troškovi energije .
Koje druge VoIP osobnosti imate na svom radnom mjestu? Koja ste vi?