Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

4 pokazatelja lošeg ugovora prilikom kupovine telefonske centrale

Najam ili kupovina nove virtualne telefonske centrale je razumljivo uzbudljivo vrijeme za svaku tvrtku – odlučili ste raditi pametnije i učinkovitije. Međutim, jedina stvar koja visi između vas i vaše produktivnosti jest - ugovor. Pogledajte četiri najčešće zamke, tj. znake upozorenja prilikom odabira partnera i dobavljača kod kojih se unajmljuju i kupuju telefonske centrale i telefonija:

1. Ugovori za javne bilježnike i odvjetnike

Nema razloga da odvjetnici ili javni bilježnici interpretiraju početni ugovor i posreduju između vas i vašeg davatelja usluga. Iako do sada to nije bila praksa, primjenjujući praksu EU, neki davatelji usluga su počeli primjenjivati praksu potpisivanja ugovora kod odvjetnika ili javnih bilježnika kod najma virtualne telefonske centrale. Potražite davatelja usluga i dobavljača sa jednostavnim dokumentom-ugovorom, kojeg možete potpisati i dostaviti elektroničkim putem i original dostaviti preporučenom pošiljkom radi regulative nadzornih tijela RH. U Skvidu su svi dokumenti dostavljeni i potpisani elektroničkim putem valjani i usluge se aktiviraju i na osnovu takve dokumentacije. Obratite pažnju na Uvjete korištenja koji moraju biti definirani do sitnih detalja.

2. Dugoročni ugovori

Svi bismo voljeli da naši korisnici ostanu s nama zauvijek. Dugoročni ugovori mogu smanjiti prodajne i marketinške troškove i prodajne djelatnike činiti opuštenijima obzirom da računaju s tim prihodima u budućnosti. Međutim, za klijente s druge strane, to i nije baš bajno. Apsolutno najbolji način za privlačenje i zadržavanje svojih klijenata je pružanje izvrsnog proizvoda i vrhunske usluge. Očekujte isto od vašeg davatelja usluga telefonske centrale i usluga telefonije, posebno kod prelaska s tradicionale telefonske centrale na virtualne telefonske centrale- telefonske centrale u oblaku. Tvrtke uvjerene u svoju kvalitetu će vam ponuditi ugovor na godinu dana, najviše dvije zbog manjih troškova optimizacije što ga čini isplativijim krajnjim korisnicima.

3. Raskid ugovora

Jedan od načina na koji davatelji usluga misle da mogu prisilit na lojalnost svoje klijente je onemogućen raskid ili bezobrazno skup raskid ugovora. Najbolji davatelji usluga i prodavači će raskid ugovora učiniti lakim kao da se prijatelji rastaju, bez obzira na vrijeme trajanja vašeg ugovora. Dok raskid ugovora nikad neće biti lagan kao recimo raskid prijateljstva na Facebooku, vi tražite ugovor s člancima ili klauzulama koje možete poništiti i raskinuti bez penala i kazne ili financijskih obeštečenja ako ne možete riješiti problem. Mi u Skvidu tražimo svoje klijente da nam daju 30 dana za rješavanje njihovih problema ukoliko su ih imali u prvih 12 mjeseci. Ako to nešto ne uspijemo popraviti ili poboljšati u tom roku, oslobođeni su plaćanja usluge slijedećih 30 dana.

4. Nefleksibilnost

Ako vaše poslovanje raste, trebate li izdvojiti basnoslovne iznose za nove linije, telefone ili korisnike? Ako vaši sezonski djelatnici završavaju svoju sezonsku djelatnost, vi ste suočeni s viškom telefona za koje morate ispunjavati, ovjeravati i nadopunjavati hrpu nove papirologije? Potražite fleksibilnost kod  mijenjanja usluge na višu ili nižu razinu, dodavanje ili oduzimanje korisnika ili čak i nadogradnju opreme u bilo kojem trenutku.

Ukoliko vam nešto od ovoga zvuči poznato ili ste se već suočili sa nekim od nabrojanih znakova upozorenja, to može biti znak da je vrijeme da na njih obratite pažnju. Prije nego donesete konačnu odluku, zapitajte se: "Ako je ugovaranje i raskidanje usluge tako komplicirano i dugotrajno, kako li će tek biti kada počnemo svaki dan koristiti telefoniju"?

U Skvidu nema navlakuša od ugovora. Saznajte zašto nas klijenti odabiru i zašto ostaju s nama.

Podijeli: