Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

4 najveća straha od promjene poslovne telefonske centrale

Ako je vaš posao kao i od većine-uredski, uobičajen, vjerojatno ste već preselili najkritičnije sustave u oblak. Vjerojatno koristite Dropbox za dijeljenje datoteka, poslovni sustav vam je online i sigurno banci pristupake s tokenom, tako da i plaće isplaćujete putem web portala. To vam vjerojatno štedi puno vremena i novca.

Međutim, modernizacija jednog od najvažnijih alata za poslovanje je nekima više nego samo velika nepoznanica, a što većini tjera strah u kosti.

A znate što je još gore? Nekorištenje telefonske centrale u oblaku ili VoIP-u - rješenje s objedinjenim komunikacijama, koje vam može uskratiti prilično nevjerojatne prednosti. Govorimo o suradnji i komunikacijskim alatima koje je vaš stari stolni telefon mogao samo sanjati. To je kao kad istražujete za neki školski projekt razlika između istraživanja na internetu u odnosu na pretraživanje unutar zbirke knjiga neke knjižnice. Inovativna tehnologija i brzi internet su nam omogućili puno bolje načine.
Obzirom da govorimo o vašem poslu, morate biti sigurni u što se upuštate. Nabrojati ćemo vam četiri najčešča straha i bojazni od nabavke suvremene poslovne telefonske centrale, te nabrojati razloge zašto ste u krivu i zašto uopće nema mjesta za strah.

1. Čemu mijenjati dok radi?

Faktor udobnosti tradicionalnih telefonskih linija čini tvrtke nerado sklone promjenama. Samo zato što čujete ton biranja ne znači da vaša telefonska centrala radi onako kako bi trebala raditi za vašu tvrtku. Uredi sa starim stolnim telefonima ne koriste alate poput objedinjenih komunikacija, jednostavnog pristupa pozivima iz svog ureda na mobitel i još mnogo toga. Osim toga, moderne telefonske centrale pružaju ogromnu priliku za smanjenje troškova i učinkovitiji radni odnos u odnosu na tradicionalne telefonske centrale.

2. Kvaliteta zvuka nije dovoljno dobra

Mnogi korisnici temelje svoje dojmove i donose zaključke na osnovu virtualnih telefona i njihovih besplatnih aplikacija. Činjenica je da su virtualna telefonija i virtualne telefonske centrale usavršene tek u proteklih nekoliko godina. Vjerovali ili ne, većina vaših telefonskih poziva barem dio svoga puta odradi u digitalnom obliku. Vi zapravo već sad stvarate VoIP pozive, bez obzira što se u uredu koristite tradicionalnim zemaljskim linijama. Poanta je u tome da danas svi operateri mogu odrediti prednost glasovnom prometu koji će kvalitetu poziva učiniti znatno boljom.

3. Ne mogu riskirati da mi telefoni ne rade

Ako vam tradicionalna telefonska centrala već godinama radi bez greške, razumljiv je strah i bojazan od toga da vam nova telefonska centrala neće biti tako pouzdana. Svaki proizvođač telefonske centrale će najprije testirati vašu internet brzinu, razgovarati s vama o pouzdanosti vaše internetske veze i staviti zaštitne mjere na mjesta na kojima brzina varira. Potražite tvrtke s podatkovnim centrom, podrškom koja radi non-stop i koja ima opreme na raspolaganju.  Za one koji često ostaju bez struje, virtualne telefonske centrale su najbolje rješenje.  Možete pozivati i primati pozive, razgovarati s kolegama i još svašta nešto s vašeg računala spojenog na Internet ili vašeg pametnog telefona. Virtualne telefonske centrale s objedinjenim komunikacijama daju najbolji backup sustav za čuvanje svih poslovnih informacija i zadataka sve dok imate neometan pristup internetu.

4. Ja to ne mogu kontrolirati

Još jedna bojazan koja neke čini anksioznima dolazi od premještanja telefonske centrale iz kutije u server sobi na tamo neki virtualni udaljeni servis. To što vi fizički ne možete dotaknuti vašu telefonsku centralu i što je ne vidite, ne znači da ste izgubili kontrolu nad svojim komunikacijskim sustavom. Dapače!

Baš kao što se može podesiti virtualna telefonska centrala i kao što pristupate bilo čemu virtualnom i u oblaku, tako i vi, tehničari i administratori, s bilo kojeg računala spojenog na internet možete raditi promjene na upravljačkoj ploči za promjenu postavki.  Administratori mogu dodavati korisnike ili provjeriti kako se odvija prodaja s bilo kojeg mjesta koje ima pristup internetu.
Jedino ne preporučujemo da to radite na moru, ali ako baš trebate, samo izvolite.

Više o mitovima o suvremenim poslovnim centralama, strahovim zbog neznanja ili nedostatka razumijevanja, provjerite na našim brojevima telefona. Ne dopustite da vas savlada strah od poboljšanja produktivnosti zaposlenika i pružanja boljih usluga korisnicima. Kontaktirajte nas već danas!

Podijeli: