Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

4 jednostavna razloga za prelazak na VoIP telefonsku centralu

Par puta su me već zamolili da kratko i jednostavno objasnim prebacivanje na virtualnu telefonsku centralu. Virtualna telefonska centrala zvuči komplicirano, to mi je potvrdio velik broj ljudi, međutim razlozi za prebacivanje sa tradicionalne telefonije na poslovnu telefonsku centralu, nisu. Jednostavno rečeno, VoIP vam štedi novac, a daje vam više mogućnosti za vaše poslovanje. Dodatne pogodnosti poput poboljšanog mobilnog pristupa, značajki kao što su video konferencija i manje tehnike za održavanje na vašoj lokaciji, pomažu vam da se bez problema spojite s kolegama i klijentima.

1. Više od glasovnih poziva

VoIP ne služi samo za izradu glasovnih poziva. S virtualnom telefonskom centralom i općenito telefonijom u oblaku, postoje mnogi dostupni načini za obogaćivanje vaše poslovne ponude i usluga.

VoIP usluga iznimno brzo napreduje i potiskuje tradicionalne telefonske centrale i usluge. Sada ima više od 720 milijuna VoIP pretplatnika širom svijeta koji koriste fleksibilnost i ekonomičnost VoIP-a  za  tvrtke i pojedince. U kolovozu dosta ljudi koristi godišnje odmore i recimo da morate koristiti video konferenciju kako biste  održali sastanak s kolegom. Uz rješenja poput ovih koje osmišljavamo u Skvidu, možete se brzo spojiti putem konferencije, bez obzira gdje se nalazili.

2. Objedinjuje sve vaše poruke

Također možete koristiti svoju VoIP telefonsku centralu za objedinjenje svih svojih različitih razmjenjenih poruka i usluga, što je sigurno manje gnjavaže nego da svakom upravljate posebno.

Dobivate li i puno fakseva, e-pošte, govorne pošte ili instant poruka, osim telefonskih poziva? Uz unificirane komunikacije koje nudi Skvid, sve ove različite usluge razmjena poruka se mogu centralno podešavati i upravljati, tako da niti vi niti vaši kupci ne trebate brinuti o dolasku prave poruke pravom primatelju.

3. Pojednostavljuje postavljanje uređaja

Na najvišoj razini, VoIP vam pomaže da moć Interneta iskoristite za pojednostavljivanje infrastrukture, za svoju stariju telefonsku centralu illi rješenja koja imate. VoIP kombinira brzinu interneta sa postojećom infrastrukturom.
I postavljanje je jako jednostavno kada je VoIP u pitanju. Nećete morati koristiti više tehničkih uređaja obzirom da VoIP sustav i VoIP telefonska centrala koristi oblak za spajanje, a i osnažiti ćete svoje uređaje bilo mobilne uređaje ili stolna računala.Visoki troškovi održavanja vas neće opterećivati.

4. Možete ga koristiti bilo gdje

VoIP rješenja imaju odličnu mobilnu integraciju. Značajke poput vizualne govorne pošte ili govorne pošte na e-poštu, vidljive su tako da će obavijest biti poslana na e-mail preglednik vašeg mobilnog uređaja, kada poziv upućen na vaš fiksni telefon bude propušten.

5. Tako jednostavan za korištenje

Iako VoIP sustavi mogu upravljati širokom paletom komunikacijskih kanala, oni su još uvijek jednostavni za instalaciju, lako se njima može upravljati, mijenjati  različite značajke i dodavati ekstenzije.  Mi smo sretni u Skvidu kada su telefonske centrale i sustavi  aktivni i operativni, stoga nam recite ako možemo nešto učiniti po tom pitanju za vas danas!

Podijeli: