Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

4 alata za izgradnju uspješnog partnerskog odnosa

 Kvalitetan partnerski odnos je najvažniji za poslovni uspjeh. Mi u Skvidu razumijemo da su naši partneri zaslužni za veliki dio našeg uspjeha u pripremi tržišta za unificirane/objedinjene komunikacije. Ovo su četiri alata koja preporučamo upotrijebiti za najbolji partnerski odnos.

1. Edukacija: ljudi prodaju ono što znaju prodati. To je više manje jasno. Programi osposobljavanja i edukacije za partnere, pomoći će u postizanju boljih prodajnih rezultata i boljoj edukaciji partnerskog osoblja. Obuka od prodajnog do tehničkog osoblja presudna je za produktivni partnerski uspjeh. Važno je istaknuti da edukacija mora biti prilagođena i lako shvatljiva svakom pojednicu u momčadi. Pružanjem online edukacije omogućujete fleksibilnost partneru da zadrži svoj tempo, završi svoj uobičajeni raspored bez gnjavaže i da upravlja svojim vremenom. Skvid nudi besplatnu, 24-satnu online edukaciju. Naši treninzi uključuju upoznavanje s našim telefonskim centralama, tehničku obuku, korporativnu, demo obuku i certifikate koje partneri mogu zaraditi.

2. Online partnerska zajednica: virtualna zajednica pruža priliku da se spojite, uključite i proširite odnose s partnerima. Ona mnogostruko povećava mogućnost za komunikaciju oko važnih marketinških pitanja, prodajnih i tehničkih pojašnjenja sa našim stručnjacima. Na taj način izgrađujete odnos unutar partnerske zajednice. Zajednica koju čine Skvid i partneri je mjesto za prikupljanje, komunikaciju i suradnju.  Za razliku od društvenih medija, partneri mogu prilagoditi svoje postavke za primanje ažuriranja i upozorenja, i pratiti teme koje ih zanimaju.

3. Marketinški alati: pružanje jednostavnog pristupa prodajnom, tehničkom i marketinškom portalu, partnerima omogućujete da iskoriste taj kanal za osobni rast i uspjeh. Partneri su zauzeti prodajom i servisiranjem svojih kupaca, a često nemaju vremena za posvetiti se stvaranju prodajnih alata ili marketinških kampanja. Skvid razumije da su naši partneri u potrazi za rad s tvrtkom koja je posvećena podupiranju i koja nudi alate koji će im pomoći da prodaju. Naš 24 satni program marketinške podrške omogućuje jednostavan pristup marketinškim alatima za prodaju kojima mogu lako pristupiti putem našeg zajedničkog partnerskog portala. Partneri imaju pristup istraživanjima, primjerima, prezentacijama, brošurama, materijalima, poslovnim planovima, slikama, web sadržajima, e-mail korespodenciji, video uradcima i još mnogo čemu. Ovi marketinški alati nose dio tereta koji partneri inače snose sami, te kroz te marketinške materijale i promotivne programe, kao i niz drugih potpornih materijala, stvaraju doista veliku prednost za naše partnere. Partnerski program uvelike unaprijeđuje našu zajedničku misiju da ponudimo najfleksibilnije, jednostavne za korištenje, integrirane softverske proizvode, izvanredne korisničke usluge i tehničku podršku. Skvid doprinosi uspjehu svojih partnera, te to nastavlja kontinuirano raditi kroz razvoj neprocjenjivih alata.

4. Nagradni bodovi: napravljene mogućnosti za partnere da zarade nagradne bodove kroz stjecanje novih klijenata je veliki bonus  i motor pokretač uspješnog partnerstva. Partnerski program Skvida omogućuje partnerima da zarade bodove za marketinške aktivnosti i programe koji će im omogućiti dodatan rast u prodajnom kanalu.  Skvid nudi jednu od najvažnijih fleksibilnih politika u telekomunikacijama. Bodovi se  mogu koristiti za razne aktivnosti i kampanje unutar 6 mjeseci od sticanja. Certificirani partneri koji dođu prvi na ljestvicu zbog volumena prodaje,  zaraditi će 10.000,00kn  s mogućnošću rasta.

Mi u Skvidu cijenimo odnose s našim partnerima i usmjereni smo na na pružanje odgovarajućih alata kojima doprinosimo njihovom uspjehu. Partneri su važni za nastavak našeg rasta kao vodećoj tvrtki za pružanje objedinjenih komunikacija i poboljšanja poslovne komunikacije na europskoj razini. Za više informacija o Skvid prodajnim kanalima posjetite www.skvid.hr.

Podijeli: