Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

3 razloga zašto sve poslovne telefonske centrale postaju hibridne

I ne tako davno, tvrtke su ulagale prilične svote novca da bi uložile u PBX telefonske centrale da bi njihovi djelatnici mogli razgovarati međusobno i s ostatkom svijeta. Međutim, stvari su se vrlo brzo promijenile.Godinama su PBX telefonske centrale visjele ožičene u ormarima i na stolovima sve dok se nisu pojavile VoIP telefonske centrale. Otprilike desetljeće ranije, negdje kada se osnovao SKVID, ideja da bi oblak mogao pogoniti poslovne telefonske centrale je tvrtkama zvučala gotovo iluzorno. Ono što je jednom zvučalo kao dobar vic, sada je telefonska centrala u oblaku. To je mjesto gdje je smještena SKVIDova hibridna tehnologija, što je slijedeća velika stvar kod poslovnih telefonskih centrala. Evo i zašto.

Prvo definirajmo termin hibridno,  jer nešto hibridno ljude asocira na različite stvari. Neki operateri koriste riječ „flagrantno“ da bi opisali implementaciju sustava koji su smješteni u oblaku, dok su drugi smješteni na lokaciji korisnika, poput tradicionalne PSTN govorne usluge. Neki ga koriste za opisivanje plaćanja usluga nakon isteka valute plaćanja, neki za plaćanje unaprijed, kao da nikada nisu čuli za avans, leasing, najam i sl. Svi su u krivu. Hibridno zapravo znači upravo ono kako to tumači SKVID: unificirane komunikacije poslovnih telefonskih centrala smještene u oblaku koje omogućuju korisnicima da koriste vlastitu govornu uslugu od nekog operatera (dok je sve ostalo i dalje u oblaku) ili da koriste VoIP, ili bilo koju drugu kombinaciju.

Zašto je to važno? Ovo su ta tri razloga:

Povjerenje i dostupnost

Možda ne vjerujete VoIP-u. Postoji puno slučajeva i situacija u kojima VoIP ne radi dobro. Možda imate loš ISP i ne možete si priuštiti optiku. Možda ste imali loše iskustvo s nekom VoIP tvrtkom ili konkurentskom tvrtkom u VoIP-u. Ili se bavite djelatnostima (hitne službe, državne organizacije)  koje VoIP jednostavno ne može zadovoljiti. U tom slučaju, korisnici mogu koristiti neku drugu govornu uslugu nekog operatera dok još uvijek dobiva na prednosti koristeći produktivnost objedinjenih komunikacija.

Internacionalizam

Možda vas put nanese u zemlju koja je ima problema s VoIP-om. U pojedinim dijelovima svijeta,  telefonske usluge korisnici mogu dobiti samo od lokalnih telekomunikacijskih tvrtki. Na primjer, u Kataru brojeve jedino možete dobiti od Q-Tel-a.
Ako ste multinacionalna tvrtka s više podružnica, VoIP za vas jednostavno nije opcija. S hibridnom tehnologijom iz SKVID-a, s telefonskom centralom možete povezati više međunarodnih lokacija i to će raditi besprijekorno. Sve izmjene, dodavanja, izvještaji, uvidi i ostale značajke unificiranih komunikacija isporučuju se kao usluga u oblaku.

Ugovori

Iako se želite prebaciti na VoIP poslovnu telefonsku centralu, vjerojatno imate ugovor koji vam to brani ili otežava. S većinom operatera je slučaj da se na VoIP ili morate prebaciti ili se ne možete prebaciti nikako. U SKVID-u neke svoje usluge možete odmah prebaciti u oblak, uz zadržavanje lokacije prethodno ugovorene telefonske usluge, na način da se korisnik  osjeća i koristi uslugu kao da je na jednom virtualnom sustavu.

Dakle, postoje situacije kada samo hibridne telefonske centrale dolaze u obzir. Što to znači za korisnika? Prema našem istraživanju, VoIP telefonskih centrala je oko 15% na tržištu. Iako će ta brojka rasti, velika većina tvrtki još uvijek ima telefonsku centralu na svojoj lokaciji, štoviše, većina novih tvrtki kod kupovine poslovnh telefonskih centrala i dalje traži telefonske centrale na svojoj lokaciji.  Hoće li se to s vremenom promijeniti? Naravno da hoće s vremenom, ali danas i za sljedeće desetljeće, još uvijek je aktivno milijun redaka telefonskih linija koje koče planirani razvoj telefonskih centrala u oblaku. Samo hibridne telefonske centrale mogu poslužiti i zadovoljiti cijelo tržište, a ne samo dio njega.

 

Podijeli: