Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

10 zapovjedi unificiranih/objedinjenih komunikacija

Prošli tjedan smo izrađivali nova korisnička uputstva za telefonske centrale kako bismo korisnicima maksimalno pojednostavnili i olakšali korištenje. Dok smo mi razmišljali i korigirali tekst, kolegici je pala izvrsna ideja na pamet: zašto ne bismo napravili 10 kratkih zapovijedi?

Najbolji način za razmrsiti klupko oko novih tehnologija  je da ga stavku po stavku pokušate razjasniti.
Imajući to na umu, Skvid vam predstavlja  10 zapovijedi za unificirane/objedinjene komunikacije.

1. Propustit ćete telefonski poziv. VoIP telefonska centrala propuštene pozive šalje u ropotarnicu povijesti. Izvan ureda ste? Usmjeravanje dolaznih poziva izravno na vaš mobitel je lakše nego ikada.

2.  Nemojte se dovikivati i vikati u uredu. Pošaljite poruku. U suprotnom ćete razljutiti ostale.

3.  Ne trebate na poslovni put,  osim ako je nije prijeko potrebno. Korištenje alata za video i audio konferenciju može drastično smanjiti troškove putovanja.

4. Integrirajte mobilnost i ostanite produktivni. Ljudi su ionako zaljepljeni za svoje pametne telefone. Instalirajte im unificirane/objedinjene komunikacije.

5. Poštujte kolege - ne zaboravite isključiti zvuk. Sudjelujete u audio konferenciji? Utišajte zvuk, vjerujemo da nikoga ne interesira kako laje vaš pas usred sastanka.

6. Ne trebate koristiti faks. Oni su manje učinkoviti od primanja fax datoteka izravno u vašu e-poštu (fax to mail).

7. Ne želite upasti u zamku Facebook bespuća. Umjesto Facebooka, pokrenite internu društvenu mrežu tako da zaposlenici mogu dobiti svoju dnevnu dozu smijeha i relaksacije na produktivniji način.

8. Ne trebate koristiti telefonski imenik. Unificirane/objedinjene komunikacije mogu uključivati ​​korporativne telefonske imenike cijelog svijeta. S opcijom „klikni za poziv“, telefonski imenici počinju izgledati stvarno arhaično.

9. Ne trebate bakrene žice. Ako još uvijek imate telefon spojen s starim bakrenim žicama, slobodno ga bacite. VoIP telefoni su jeftiniji, produktivniji i prepuni učinkovitostima i mogućnostima.

10. Niste sami. Ako ste pažljivo pročitali posljednjih devet zapovijedi, pročitajte još i ovu najvažniju. Opstanak i rast poslovanja ovih dana ovisi o stalnoj komunikaciji i suradnji između poduzeća i njihovih korisnika. Imate li ideju za tvrtku? Podijelite je. Imate pritužbu?

Pošaljite poruku; bolje prije nego kasnije. Unificirane/objedinjene komunikacije omogućuju da se svačiji glas čuje.

Vaš prvi korak prema komunikativnijem poslovnom okruženju je u kontaktu s dobrim unificiranim/objedinjenim uslugama. Za to ne tražite dalje od Skvida.

Podijeli: